Saturday, March 28, 2009

surat utk sahabat-sahabat

wahai sahabat2 yg amat aku sayangi n hormati
di kala hidup masing2 di landa tsunami design project n thesis nih
di kala subjek2 len terabai di sebab kan dua subject nih
di kala masing2 tak cukup tdo
di kala masing2 duk memonteng kelas cik faeqah semate2 nk siap kan thesis hoho
di kala kte duk kne perli ngan pn rohani
di kala dapur kt baiduri nih dah bermggu2 tak berasap
di kala berat badan msg2 dah menurun sbb mkn x menentu
di kala masing2 dah start tdo kt meja masing2 je
di kala ini la emosi msg2 x stabil

di kala ini la msg2 senang sgt terase
maka nye~
di kesempatan ini
ade la sedikit pesanan atau amaran nk di titipkn tk sahabat sekalian
jgn la korg nk merajuk2 ngan aku nih
buat mase nih aku x kn mampu nk memujuk korg

aku nk kne jage hati aku jugak
maka,
kalo la ade perlakuan aku yg membuat kamu2 terase

kalo la ade kate2 aku yg wat korg terguris
kalo la ade aku menghempas pintu

kalo la ade aku membuat muke menyampah kt korg
kalo la ade aku mls nk lyn korg ms korg bercerita
kalo la ade ms2 aku x gelak ms korg wat lawak
kalo la ade ms aku senyap je dlm kelas, x berckp2
aku MINTA MAAF setulus hati
MAAF ZAHIR DAN BATIN
aku manusia biase

x sempurna
mgkn kdg2 aku x sedar pe yg aku ckp n wat tu dah menyakit kan ati kamu2 nih

maka nye,tlg la buke mulut sedikit n tell me

aku bersedia tk mntk maaf

kalo la korg senyap je n hanya membuat muka seposen saje

aku x kan tahu
n kalo la aku tahu pon korg merajuk
sorry,aku x reti sgt memujuk k
jadi kawan2~
aku akan kembali menjadi manusia normal pd bulan may nnti insyaALLAH

nntikan diri ku yg lame~
tlg la bersabar ngan aku ek

pade cheain,mala,wa,timah,chean time kasih sbb dgr aku bercerita selalu
korg mmg best,sbr je ngan aku walaupon selalu kne cubit ngan aku huuhuhu

FRIENDS FOREVER~





6 comments:

Lea Lyanna said...

Buat rakan2 cik buzZ.
dia mmg camni sejak skolah.
berwajah 20sen (mahal sket dr seposen) bila dilanda stress.
maka jom gembirakn hatinya dengan shoutout ini: CHAYOK buzZ!!

PUTERI BONDA said...

haha...
cdapnye ko bermadah...
kah2,kelakor...

Cik Emo said...

hekhek..
tu la pasai..bile la abe mu nih nk balik.. msti tros astro ceria mke cik buzzylah ni alek..
ko cubit la cmne pn aku akn besbr (dlm ati cpt la wei abeh degree ni so dpt lari dr buzzy) haha kidding..u r one of da best, weirdest, gilest fren i've ever had.. troskan snyum lebor mu..hahaha

Bazilah (^0^) said...

--->ly,memahami ek ko..huhu..thanx!

--->puteri bonda,bengong la ko timah..tu luahan hati aku tuh..hehe..

--->wa,abe aku lmbt lg blk..pasni leh la aku cubit ko selalu =p yeah,u r 1 of da besh,weirdest,gilest fren i've ever had 2..n ko physco!haha

Norul Malakiah Sidek said...

do cherish the moment....pandai gak ko bermadah..ak wat jgk r..hahaha

Bazilah (^0^) said...

huhu..yeah,do cherish da moment..pasni msti xde dah bz2 cmnih kn.=p

 

Template by BloggerCandy.com