Monday, June 6, 2011

Another Trip to Kelantan

hujung minggu lepas pergi ke kelantan
friend's wedding kt pasir mas
memula berhajat nak naik train sbb tiket flight mahal bebenor
malang nye tiket train abes
final decision beli jelah tiket bas to seremban-kota bharu,flight tiket dr kb-klia
dari hari beli tiket bas tu hati dah cuak2 jeeeee
sbb saya mmg takut naik bas, fobia weh sbb dulu ade laki physco n gatal duk sblh
lagi pon cuak sbb dgr byk eksiden melibatkan bas ni
sbb saya ni cuak maka ayah pon belikan tiket ke kelantan ikut jln pantai, tak ikut gua musang hehe
alhamdulillah perjalanan pegi-balik selamat
tup tup sampai umah fiance,bakal mak mertua cite her friend meninggal eksiden kete kt gua musang pagi sabtu 4 june..innalillah.
semoga rohnya di tempatkan dikalangan org2 yg beriman


naik bas penat woooo
pasni rsnya tanak naik bas dah!
dah bgtahu incik tunang siap2 dah haha

saturday nite went to chean's solemnization
suruh incik tunang dengar jugak,suruh die prektis haha
gelak-gelak ngan few friend dr uitm yg dtg gak
tok imam tuh sgt kelakar!
he speaks english!
itulah pentingnya english education hehe
yg lawak nya masa pengantin sebuk nak kiss-kiss
tok imam sebuk nk tarik alas yg die bentangkan sort of mcm carpet kecik la
pengantin laki plak duduk atas alas tuh,masa nk kiss2 tuh tok imam boleh plak ckp
"excuse me,saya nk alas ni" haha
saya n kwn2 trs tergelak besar haha
incik tunang terpinga-pinga kt luar masjid haha
ahad pegi reception pengantin plak
ermm
byk sgt mende happening yg jadi
hehehe
sgt seronok
best
tahniah pada pengantin :)
semoga berbahagia hingga akhir hayat buat chean & faiz

sabtu mlm pon ada wat small celebration utk birthday incik tunang
harap2 he's happy with the 2nd present!
first present bg lama dah since he pujuk2 utk bagi die haha
second present lebih bermakna
Niquitin!!
sila guna dgn baik yer sayang :)

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com