Sunday, September 25, 2011

Teh O Pengantin Baru

TEH O
korg pernah rasa teh nih?
mesti selalu kan
tp teh o sy wat nih sgt spesel
spesel gila2 haha

baru 2 mggu bergelar isteri dah buat hal haha
buat hal kt umah mertua plak tuh

nk di jadikan cerita
di suatu pagi yg xde lah hening sgt
si isteri ni buat teh o panas utk santapan mertua, biras dan diri sendiri
suami xde sbb dah pegi keje
teh uncang dah xde jadi terpaksa guna teh serbuk

buat punye buat..tadaaaa siappp teh o
si isteri pon rs lah manis ke tak air tu kan
rs sesudu mcm pelik, cuba rase lg,rase lg, rs lg and still pelik rs teh o tu
ckp ngan mak mertua nape air teh o nii rs cm pelik
si isteri ckp " mummy air rs pelik, teh pekat sgt ke ni?"
mak mertua jwb " xpelah, kalo pekat kita semua kene sembelit je xpe pon"
mak mertua selambaaaaa hahaha

si isteri x puas hati
terus rs sesudu lg
"bazi buat len la yer mummy. yg nih bazi buang"
mak mertua kata " ikut suka bazi lah ;)"
dgn semangat nye si isteri buang air tu dan bancuh teh o baru
tapiiiiii rs still same mcm air bancuhan yg pertama td
di sbb kan sy pon penat dh duk merasa
lantak la air nih rs ape pon,sbb x manis2 padahal dah letak 6 sudu besar gula
air teh o pon di hidangkan huhuhu

dtg biras si pengantin baru
tuang dalam gelas dan minum
muka terus berubah hahaha
x letak gula ke air nih tnye biras saya
letak dah tp x tahu nape air nih rase mcm pelik (saya jwb)
biras pon check tupperware yg berisi gula pasir tuh

ehhhh ajinomoto la ni (biras sy ckp)
hahahaha
rupe rupe nye si pengantin baru buat air teh o dgn ajinomoto hahaha

bapa mertua sy tersalah letak ajinomoto dlm bekas gula
saya plak dgn selamba buat air teh o ngan ajinomoto tuh

nasib bdn lah hahaha
abes kene gelak pengantin baru pg tuh

sy cerita kt incik suami, tergelak-gelak dia
incik suami ckp botak lah isteri abg nih sbb dah minum teh o ajinomoto 
:P

pengalaman pengantin baru
:)

hihihihihi

4 comments:

elly hamzah said...

hahahahhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............
xkira, nak marah ke hape..gile lawak! x tau crite nni pown!syian pengantin baru!!!kuikuikuiii...abesler rambut!

Bazilah (^0^) said...

hihihi kak elly balik dah mase kejadian nih berlaku :D
abah tersalah letak ajinomoto dlm bekas gula mase abah duk mengemas mlm tuh..abes gugur rambut ku kuikuikui

elly hamzah said...

kehkehkehhh..sabo je lah, sian kat menantu baru; xpe..itu baru 1 cubaan, akan dtg banyak lagi oke! sila BERTABAH! hehehhee

Bazilah (^0^) said...

hehehe insyaALLAH, akan cuba berTABAH :)

 

Template by BloggerCandy.com