Friday, April 13, 2012

Bulan Menonton Wayang

bulan april adelah bulan kami suami isteri menonton wayang
(^^,)
sebabnya banyak pulak movie best sepanjang april ni
actually incik suami x berape nk kasi saya tgk wayang sbb x baik utk kesihatan katenye hihihi
tapi saya rasa incik suami takut saya asyik mintak dibelikan sosej kt TGV tuh hehe
sedap plak sosej tu rasa nya :D

Minggu lepas kitorang tgk Wrath of the titans


best jgk cite nih
banyak action so suami & isteri sgt suka huhu

malam ni nak g tgk wayang lagi hehe
malam ni nk tgk cite Battleship plak
Trailer kata bulan May baru kuar tp rupa nye april lagi dh released


feedback yg kitorg dpt kt tenet and fesbuk, kate cite nih best and hopefully betul2 lah best :)

nak tahu apa lagi yg best tgk wayang nih?
pas kawen ni lah baru saya nk merasa tgk wayang selalu ngan incik suami

dan dan kebykkan or maybe hampir semua movie yg ktorg tgk pas kwen kitorg booking couple seat hehehe
malam ni pon couple seat! 
Belakang sekali and at the center!
Selalu lah kitorg dpt seat tuh sbb booking online :)
weeehuuu :)


babai nk lunch :)

p/s : hujung bulan 4 ni pon ada cite best akan released. dari tahun lepas lagi incik suami n saya tggu :P


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com