Friday, March 7, 2014

Hamil setelah 7 TAHUN menanti.....


Ye, hamil kembali setelah 7 tahun!

Ni kisah BENAR ye, saya takde buat-buat cerita tipu. Betul-betul terjadi pada keluarga kami. Keluarga saya dan suami. Biras saya sendiri.

Anak sulung biras saya kini dah pon bersekolah darjah 1 dan Alhamdulillah baru-baru ni kami sekeluarga di khabarkan dengan berita GEMBIRA ni.

Alhamdulillah, siapa lah kita untuk menidakkan KEKUASAAN ALLAH S.W.T..

Apa yang penting kita jangan PUTUS ASA

Biras saya memang consume SUPPLEMENT SHAKLEE tapi NIAT ASAL untuk memperBETULkan kitaran period beliau. Itulah bila kitaran period dah betul, inshaa ALLAH akan di permudahkan urusan utk berusaha mendapatkan CAHAYA MATA. Nak di jadikan cerita, doctor sendiri cakap pada biras saya simptom2 period die jarang sekali datang tu adalah symptom utk pre menopous! Fuhhhhhh! Memang sensitive bagi kaum hawa kan bab2 menopous ni.

Tapi ALHAMDULILLAH rezeki biras saya, consume SET KESUBURAN SHAKLEE , banyak kebaikan beliau dapat

# Period kembali teratur
# Di sahkan HAMIL oleh doctor
# Jeragat semakin menipis dan menghilang


Alhamdulillah syukur sekali lagi. Happy saya utk mereka sekeluarga :)


SMS/Whatsapp/Viber : 017-6790928
Email : bazilahramly@gmail.com

P/S #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

P/S #2 : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com