Sunday, July 19, 2009

activities





Aku mentari
Tapi tak menghangatkan mu
Aku pelangi
Tak memberi warna dihidupmu
Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan

Selalu itu yang
Kau ucapkan padaku
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah

Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan

Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba bersabar
Ku yakin kau kan berubah


dah layan lagu kt atas nih??

lately nih sgt malas mahu menghapdate blog
sebenarnye saye malas tk buat sume mende
saye malas tk wat resume tk intern
saye hanye rajen utk tido
zzzzzzzZZzz

kt bwah ni diserta kan beberapa gmbr yg ade muke saye
saye malas nk bebel2 panjang2
gmbr byk2 kt bwh nih kt sunway lagoon ngan sekitar KL


-
-
-
-
-
-
-
okey,korg nmpk byk gmbr tak??
kalo tak nmpk...hurmm
sbnr nye nk upload byk lg tp sbb tenet cm siput sedut
so mls nk upload
siput sedut ngan siput H1N1 lg laju

k la nk tido
td siang g makan2 ngan family
arini sgt gembira sbb ade org telah mengeluarkan kate2 yg menggembirakan ati ku
(^O^)

nyte everyboooody

salam,








1 comment:

PUTERI BONDA said...

ak tru signature ko..
hak2..

 

Template by BloggerCandy.com