Thursday, November 5, 2009

program diet

program diet nih melibatkan malakiah,disebabkan abg die syah nk kawen bulan 12 nih make nye mala nk diet and mala ckp "please jgn ajak aku makan!!!"
aku ckp "baeklah mala,baeklah..aku x kan ajak ko mkn"..aku ckp ngan nada sedih sbb selalu kalo mkn ngan mala,dpt mkn makanan die sekali..x tahu nape tiap kali makan ngan mala,msti tersuke kt food yg die order dr yg diri sendiri order hehe..okey2 so skrg nih program "say NO to makan" sedang berlangsung dgn giat nye...haha..pssttt,mala kate die nk mkn sup sayur jer tiap hari..tp arini sayur2 tu elok jer lg dlm peti ais tuh..aku nk tgk bpe lame mala leh tahan ngan sup sayur,tomyam sayur or watever yg ade kaitan ngan sayur huhu..nway chaiyok2 mala~
so mala,entry kali nih aku dedicate kan tk ko..nih jadual makan ko utk everyday okeyy..

breakfast bazilah: nasi lemak or roti sardin
breakfast mala: nestum,roti letak planta ngan gula

lunch bazilah: nasi berlauk yg sgt sedap cm ayam masak merah,udang-udangan,ikan goreng pedas
lunch mala: sup sayur campur yeehaaa

minum ptg bazilah: pisang goreng,keledek goreng,cucur ikan bilis
minum ptg mala: mala xleh mkn pisang goreng,mala boleh tgk jer aku makan sbb mala kate tuh sume mknn berminyak :p

makan malam bazilah: masakan panas ke spagetti ke maggi kari ke KFC ke tp yg pasti yg sedap
makan malam mala: mala tanak makan,tp nk tmn kan aku :p

supper bazilah: daging burger masak sendiri
supper mala: boleh amik sket daging burger aku..sori mala aku suh gak ko mkn td,tu kan sumber protein hahaha (ye ke)

huhu,mala aku cbe okeyy kotakan janji aku utk x ajak ko makan..sile plan program diet ko sebaeknye,n aku menyokong dari belakang,depan,tepi kanan n even tepi kiri..:)
jangan smpi x makan langsung sudah..


GOOD LUCK MALA (^o^)..huhu


p/s:besok kite g makan pizza baru tu nk?? :P

3 comments:

miss hav0c said...

hahahahahaha sungguh cisdale la ko bazilah kamsah...

takpe2...petang ni jugak aku pegi wat sup sayur tu ok..ko tatapla aku meratah sayur-sayuran dengan muke macam ayam berak kapor haha..

patutnye smlm takleh mkn tu dgg beger,,byk minyak, byk lemak...aishhhh kalo ko sanggup amek lemak aku takpe haha cisdale btol!!

aku nak dietttttt!!!

izzy said...

baz, i love ur post HAHA!!!

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

miss havoc: hahahaha..aku plak yg cisdale..diet2..bgs tuh hihi..chaiyok2

izzy: huhu thanx izzy :)

 

Template by BloggerCandy.com