Wednesday, February 1, 2012

Alahai suami ku tersayang


Aritu suami nyanyikan lagu ni. terharu ada. kelakar ada. tergelak-gelak dgr n tgk incik suami nyanyi hihihi.. 
pape pon, tenkiu hihihihi :P


Kalau kau benar sayang padaku
Dan kalau kau benar cinta
Ucapkanlah janji setiamu

Kalau kau benar sungguh mau
semua milikku untukmu jiwa dan ragaku
semuanya milikmu

Bukan lah emas permata
(intan berlian?) Juga bukan gemerlap dunia
(bintang-bintang?) Bulan madu aku pun tak minta
Asalkan kepada bapak berdua aku pun bahagia
Kemana pun kamu pergi aku ikut kamu

Jangankan gunung Fujiyama, puncak Himalaya ku ikut kamu
Jangankan ke Kamboja, ke Etiopia ku ikut kamu
Kalau memang kamu cinta aku, ke kutub utara aku ikut kamu

Jangan.. jangan.. janganlah kau ragu-ragu sayang
Jangan.. jangan.. janganlah ragukan cintaku
Jangan.. jangan.. janganlah bimbang dan ragu sayang
Sungguh mati aku cinta kepadamu

Jangankan gunung Fujiyama, puncak Himalaya ku ikut kamu
Jangankan ke Kamboja, ke Etiopia ku ikut kamu
Kalau memang kamu cinta aku, ke kutub utara aku ikut kamu

Jangan.. jangan.. janganlah kau ragu-ragu sayang
Jangan.. jangan.. janganlah ragukan cintaku
Jangan.. jangan.. jangan kau tinggalkan daku sayang
Jangan.. jangan.. jangan kau lupa janjimu

Oh Jangan.. jangan.. janganlah kau ragu-ragu sayang
Jangan.. jangan.. janganlah ragukan cintaku
Jangan.. jangan.. jangan kau tinggalkan daku sayang



:)

5 comments:

elly hamzah said...

kehkehkehhh..romantisnye keluar sudaaa!

elly hamzah said...

"asalkan kita dpt berdua"
ku akan bahagia..

(betulkan yg silap)

hehhehe

Bazilah (^0^) said...

k.elly : hahaha terima kaseh sbb betulkan..tu la pasal, i like romantik romantik yg mengejut nih hehe

elly hamzah said...

korang org baru..memang suka romantik2; kami yg tua2 ni..sesekali dtg romantik, cam nak tercabut jantung ni. xyah romantik2(pesan utk suami sendirik)..janji hulur not purple @ yg kaler emas2 tu..dah cukup romantik! ahaksss...

Bazilah (^0^) said...

ahakkkssss..itu romantik laen :D
kite x mntk pon insyaALLAH suami2 akan hulur note purple dan note2 yg lg best dr kaler purple hehehe

 

Template by BloggerCandy.com