Wednesday, February 22, 2012

dating dengan tuan doktor

semalam lepas waktu kerja incik suami bwk si isteri a.k.a puan bazilah jumpe tuan doktor
dan hasilnyaaaaa...tadaaaa


ini lah hasilnya..g klinik panel maka nya semua free hihihi
si isteri ada masalah sket..hidung saya selalu mcm blocking/rs mcm tersumbat tapi bukan selesema
getting worse bila mlm, pagi, dan sejuk...
bila hidung blocking nih, saya terpaksa tarik nafas panjang2..erm rs sgt tak selesa..
jumpa doktor (doktor pakai selipar croc je, sempoi haha)
doktor ckp dlm bahasa org biasa-biasa, keadaan yg saya alami ni adalah resdung or more to allergic
tapi bukan allergic pada mknn tp pada cuaca sejuk dan habuk..
doktor nasihat elakkan dr berada kwsn sejuk atau bila tidur mlm perlahankan speed kipas
habuk2 pon kne elak (nnti duk umah sendiri kene pkai vacuum je ler sbb incik suami pon allergic habuk! haha)

incik suami ckp cmne nk g jepun nih tapi dgn laju saya jwb "We can go! i promise to bring all medicines hahaha ( semangat nk pegi punye pasal!)

mlm td incik suami berkorban tido dengan speed kipas yg perlahan hihi. thanks hubby! love u bebeh! :)

hopefully akan getting better tak lama lg, amin


p/s : patut saya x tahan sejuk :D




2 comments:

Unknown said...

hahhaa..get well soon; by d way..suami awk tu jenis yg xley panas. nasib lewww! bila dh berdua..kena share sket sorang kekurangan dan kelebihan masing2 yerp!

Bazilah (^0^) said...

huhuhu tenkiu..erm mmg kne terima kekurangan n kelebihan memasing hehe. tp incik suami tuh xleh thn panas kalo die belom tdo jer, kalo dh start lena, ttp kipas pon xpe hihihi..

 

Template by BloggerCandy.com