Monday, March 5, 2012

Pindah Rumah


Hujung minggu lepas saya dan incik suami memulakan operasi memindah barang-barang ke teratak kecil kami hehehehe
Sangat lah memenatkan! Walaupun saya xdelah buat ape sgt pon tp saya rase letih gile-gile..
Luckily, saya ada family yang sanggup membanting tulang membantu saya & incik suami..tenkiuuuu sesangat pada ayah, ibu, atuk,uwan,pakndak,pakcu,makteh,makndak,my big brother…walaupun dah belanja depa semua mkn still rs x terbalas lg penat lelah dorg huhuuhu..

antara moment2 best hihihi

- incik suami pasang meja komputer dengan bantuan 3 org  hehehe.kelakar tgk dorg bersemangat psg meja comp :D

-ayah ngan ibu jd interior designer :)

- uwan n atuk monitor progress :)

- saya??? apa yg saya buat adalah rahsia kehkehkeh :P

Semoga mereka semua sentiasa di bawah lindungan Allah dan di berkati Allah :)

Love u olllssss.....

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com