Thursday, October 2, 2014

Tragedi Oktober! Tsunami ESP melanda lagi! Hot Seller! Jom ketahui apa itu Energizing Soy Protein Shaklee.



Promosi Beli 6 PERCUMA 1 ESP Shaklee datang lagi. Siapa pengguna tegar ESP mesti akan borong habes-habesan. Yang belum jadi pengguna tegar apa kata bagi peluang kt diri sendiri utk mencuba 1 tong dulu. Harga tengah istimewa bangat ni.. takkan nak lepas peluang kan?



Okey, jom baca keistimewaan dan fakta tentang ESP?


# Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amoni Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.

# Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian

# Isofalvones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus.

# Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP(Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna.Diproses dengan air ( bukan dengan bahan kimia ) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones

# Dijamin Halal. Tanpa Laktos, kolesterol dan bebas kafien.



SIAPA YG PERLUKAN ESP?

Pelajar dan pekerja atau individu dewasa : Sebagai penambah tenaga ataupun energy booster (Minum sebelum sarapan, jadi kita akan rasa bertenaga dan takdelah kelaparan sangat, rasa kenyang yang bertahan lama, bonus for weight management, boleh kurus tu hehe)

Para lelaki : Melindungi dari penyakit berbahaya (heart,cancer,etc)

Ibu mengandung : For a healthier pregnancy- well grown fetus ; membantu mengurangkan ketidakselesaan ketika hamil

Ibu yang menyusu: Membantu menggalakan dan mengekalkan pengeluaran susu . Dan yg bestnya, pengambilan ESP konsisten sepanjang penyusuan susu ibu,dapat membantu pekembangan fizikal bayi secara sihat

Wanita: Sangat bagus utk beri keanjalan kepada kulit.Awet muda gitu.(protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan tona warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protein untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut). Sangat setuju, sebab tu saya jatuh cinta dengan ESP ni hehehe.


Info Tambahan 

#Isoflavanes-merendahkan kolestrol,mencegah risiko osteoporosis dan kanser

#Genistein-mengekang pertumbuhan kanser.memusnahkan radikal bebas.Baik untuk pemulihan uterus,ovari,menopous,


#Diadzein-anti tumor,pankreas,anti estrogern berguna untuk wanita menopous.


Testimoni terbaru dari customer saya :) Kawan pon berminat terus nak cuba ESP sbb tgk perubahan pada kulit wajahnya.


Jom pakat dengan keluarga utk borong ESP! 

Apa? Nak 1 je? Bolehhhhh. Whatsapp aje k. Kalau anda bernasib baik dan saya tengah baik hati, ada yang ISTIMEWA menanti anda :)

Jadual Makan dan resepi ESP akan di beritahu kepada customer saya.

Baca lebih lanjut



Kredit : PM Shareeza


UNTUK PERTANYAAN DAN PEMBELIAN :

SMS/Whatsapp : 017.6790.928
Email : bazilahramly@gmail.com


Disclaimer #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan dan tips ekslusif yang berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak di jemput ke group ekslusif tertutup di facebook

Disclaimer #2 : These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com