Friday, May 29, 2009

Amaran kepada si semut!

hei semut2 sume nyah la korang dan kerabat2 korg dr rumah sewa aku nih..sebuk jer nk duk cni gak..aku bg mase smpi sok ptg jer tk kamu semut2 sume berpindah,kalo tak siap la korang!aku sembur ngan ridsects,hah padan muke~
byk sgt la semut kt umah nih,kt air masak pon die nk hurung tuh yg xleh nk menahan tuh..semut2 kt umah nih cm dah di mutasi kan jer..kalo dulu semut2 dtg kt mende2 manis jer tp skrg air masak pon nk gak..pelik2~
ke semut2 n kerabatnye dtg sbb org2 kt umah nih manis2 especially aku hahahaha =p
igt semut2 sume,nih last warning,cepat2 pindah tau..jgn nk degil2 cm si tuutt..


p/s:cuaca sgt panas,kepala dah pening2,smlm tgk terminator(best2),td kt lab run kan GCMS (lame rpenye nkgne GCMS tuh),rendu izzat(nk tdo la so leh mimpi huhu)...zZzzZZzzz

3 comments:

hawe said...

bongek gle ko buzz!hahaha!

bak kate zaku,"semut2 tu kne diabetes kot.sbb tu insap minum air msk je."

LoLs!~

miss hav0c said...

semut tu aku da ubah diorg jadik cam bionik tu...kirenye machine la..agak2 cam hero ko tu..ape namenye ea..marcus wright

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

@hawe

haha aku plak yg bongek..bengang aku ngan semut2 nih tau..aah ek maybe tol kot ckp zaku dorg ade diebetis..=p

@miss havoc

oooo ko nye keje la nih ek..weh2 jgn nk samekan semut2 tuh ngan hero aku plak ek..=p

 

Template by BloggerCandy.com