Saturday, April 16, 2011

Baju Nikah

untuk majlis pernikahan nanti saya teringin nak pakai baju sendiri
 
ada org ckp utk save duit,pergi je lah sewa dkt kedai tp "I DONT WANT"
 
maka nye saya pon berpening-pening kepala pikir nk baju mcmana utk nikah nnti
 
belek-belek magazine,surf the internet
akhirnyaaaaa jumpa design baju yg saya sukeeeee sangat

meh saya tunjuk design baju nikah saya mcm mana

ni antara design2 yg saya suka la ek
 


 

 owh sukaaaa gile kt tiga-tiga design nih



at last saya pilih design yg cmni

jeng jeng jeng







eh eh nape kuar gmbr baju masa saya tunang nih

hahahah

sorry sorry nnti x surprise plak baju nikah saya

tp design xde langsung mcm kt atas

nk tahu mcmane?? tgggggguuuuuuu..

hopefully tailor tuh dpt buat mcm yg saya nak

okeyyy seeee u all soooon.

salam.

 

1 comment:

scya lollita said...

wah bestnye dah nak kawennn . xsbr lak rsenye HAHA

 

Template by BloggerCandy.com