Wednesday, December 14, 2011

Mencurah Rasa Hati

skrg saya dah jadi sedikit perahsia
entah kenapa tak tahu
saya banyak luahkan perasaan kepada dua orang sahaja skrg
kenapa dua org ni yer?
erm sbb saya rasa dua orang nih selalu bersama saya ketika susah atau senang

orang pertama ialah incik suami
bila bercerita dgn incik suami, hati yg gundah gulana terus ok
thanks hubby, i love you

org kedua ialah mala
a very very very good friend masa di uitm
saya boleh berckp bercerita apa saja dgn dia
yg best nye incik suami pon kenal dgn mala
bersama dengan mala, bercerita dgn mala buat hati saya happy n jd gila2 semula huhu
memang ktorg pernah gaduh
sbb mala tak layan saya masa sy ajak keluar mkn
sbb die tgh sibuk layan skype masa tuh
saya msk bilik trs hempas pintu kuat2 hahahaha
thanks mala sbb selalu dgr cerita aku x kesah lah cerita sedey ke happy ke mengarut ke.

* be strong bazilah *



No comments:

 

Template by BloggerCandy.com