Monday, December 12, 2011

Pesanan Suami

Suami pesan        

~ kalau syg ada marah sangat2 pada sesiapa atau syg tak suka pada seseorang tu, syg jgn tunjuk yg syg marah sgt. Syg senyum je. Buat mcm biasa. Org skrg kita x boleh tahu hati perasaan dia. Takut die buat yang bukan2 kt syg nnti.

Incik suami berbicara dgn serius masa tuh. Rasa meremang bulu roma saya hihihi. Tp baiklah incik suami, syg akan cuba :)

Pada sesiapa yg dah lama mengenali saya mesti dah fhm perangai saya. Saya seorang yg transparent. Bkn yg suke pakai baju2 transparent tuh oke! :D

Kalo saya marah : org akan tahu saya marah
Kalo saya suka : org akan tahu saya suka
Kalo saya sedih : org akan tahu saya sedih sbb saya ni cengeng org nya hahaha

Walau apa pon perasaan yg bergelodak dalam hati saya nih org akan tahu sbb akan tertunjuk kt muke saya nih huhuhu

Jadi lepas nih akan try sembunyi sket lah demi kepentingan diri sendiri dan utk jaga hati org lain :)

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com