Sunday, November 25, 2012

Ada duka dalam kegembiraan :(


saya sedihhhhhhhhhhhh
rantai emas yg ibu saya bagi dah hilang
rantai tuh sebenarnya hadiah arwah uwan pada ibu n ibu turunkan pada saya
lama sgt rantai tuh saya pakai, sejak kecik lagiiiiii
sedih wehhhhh
tak tahu hilang kt mana
tapi semua ni pon salah saya sendiri
masa admit hospital nak bersalin aritu nurse suruh tanggal rantai
saya yg pelupa ni, terlupa nak tanggal -___-
banyak sgt makan semut kot -__-
bila nurse tegur baru saya tanggalkan n simpan dalam purse bersama satu lagi rantai
dan terlupa plak nk cakap pada suami rantai tu dalam purse
dan yang paling geram dekat diri sendiri dah 2 minggu bersalin baru igt rantai!
teruknyeeeeee
itu pon sbb ternampak rantai yg satu tuh
satu rantai ada, yg rantai turun temurun tuh dah hilang!
sedih :(

hmmmm, dah berkira-kira nak menurunkan rantai tuh pada baby maryam dah
tapi xde rezeki baby maryam
.................
......................
.................................

11 comments:

puan.mila said...

als sayangnya rantai tu....

Mrs Lurve said...

ala..sygnya, rantai turun temurun..xpelah bazi, xde rezeki tue..nti baby maryam pakai rantai dr bazi pulak..

Aeen said...

aduuh..sedihnya...ade tercicir kat mane2 kot baz..sabar lah yeh...

Zurae said...

ala sedihnya... barang2 turun temurun ni la yang tinggi sentimental valuenya...
Xde rezeki Maryam,,,

Kesuma Angsana said...

ala jgnlah sedih2.. mungkin bukan rezeki kita tu!

♥ Cmª shIemª ♥ said...

alahai...hilang ke?
cuba cari lagi kat dlm beg baby tu.. huhuh...

klu ade rezeki tu mesti jumpa semula :)

xmo sedih2 ye..

Mommy_Cha said...

beli baru lah mama. patah tumbuh hilangkan berganti :)

Puan Ira said...

alahai...sabar yew...msti ada tu..kot2 salah letak tu..

elly hamzah said...

baby maryam nk yg baru ler tu..yg moden. akekeke..inilah penangan ank gegurl, brg kemas ler jawabnye yerp!

Deq's Qienz said...

Lorr sayangnya..sabaq yerr..mgkin xder rezeki.

GreenJade said...

sabar ye BAzi..saye pun sedih jugak cincin nikah hilang..byk kenangan semasa gi beli cincin ngn hubby..

try buat solat hajat or selawat byk2..sy dh cuba * ternampak2 kat tepi longkang..tp x tau kat mana nk cari...tercicir gamaknye tu..

 

Template by BloggerCandy.com