Tuesday, June 11, 2013

Shaklee Tawar Pendapatan Lumayan


Pengeluar produk kesihatan, penjagaan diri dan rumah, Shaklee Products (M) Sdn. Bhd. (Shaklee Malaysia) merancang menawarkan lebih peluang perniagaan kepada masyarakat khususnya golongan ibu muda bagi meningkatkan taraf hidup dan ekonomi mereka…(Sedikit petikan dari Utusan – 7 June 2013) .. Artikel penuh di sini ya. Klik sini

Setuju sgt dengan tajuk berita tuh “Shaklee Tawar Pendapatan Lumayan” kerana Alhamdulillah bazi dah merasai nye. Mungkin lah belum selumayan sampai tahap jutawan tapi sekurang-kurangnya modal yang di laburkan utk menjadi member dah dapat semula.. Bulan pertama join dah dapat modal balik. Suka suka suka hehehe.

Apa yang membuatkan bazi tertarik nak join Shaklee ni adalah sebab modal yang di perlukan hanyalah serendah RM75.. Excited nak join sbb modal RM75 je, otak ni pikir kalau xde mood nak berbisnes pon takdelah rasa terkilan sgt sbb modal kecil. Kalau nk join pon memerlukan modal ratus2 ribu riban mmg x mampu lah makkkk huhu

Lagipon, bila jadi member automatik setiap pembelian akan melayakkan kita medapat barangan pada harga ahli. Itu yang bazi nak sebenarnya sbb sejak pantang aritu dah menggunakan Shaklee kan..

Bestnya bila join Shaklee ni ialah dapat jana pendapatan tambahan. Nak jana pendapatan tambahan ni pon tak perlu nk keluar pergi cari customer. Semua nya hanya di hujung jari cewahhh hehe. Cthnye mcm bazi selalu sharing di facebook, instagram, dan di blog picisan ni.. Apa yang di perlukan hanyalah sekeping hati yang kuat dan kental, fikiran yang positif dan peruntukan masa utk buat entry, utk post di fb.. Tak terikat lgsg kena pergi training situ training sana. Shaklee ada buat training tapi bergantung lah korang nk pergi atau tidak. Bila dah jadi member ni kita takkan di biarkan terkontang kanting sendiri hehehe.. boleh belajar dari leader2 shaklee yg berjaya. Boleh baca semua pengalaman mereka dan segala info input di private group yang di sediakan.

Shaklee pon ada tawarkan pelbagai bonus. Yang bazi ngan suami dok aim skrg Bonus Car dengan nak dapat point utk g berholidayyyyyy weehuuuu, semoga di permudahkan buat kami. Amen….

Apa lagi yang bazi rasa best ek….ohhh sbb Shaklee berkesan buat bazi, suami, dan keluarga.. Lagipon bila jadi ahli/distributor tak smestinya kena simpan stok bebanyak kt rumah huhu. Minta saja Shaklee uruskan semua hehuhehuhehu..ohh bila jadi ahli tak semestinya anda kena jadi distributor. Ada ramai jgk yg jadi ahli semata-mata utk dptkan harga ahli utk kegunaan pembelian sendiri dan utk keluarga :)

Shaklee pon dapat menemukan bazi dengan ramai kenalan baru.. Satu Malaysia kawan ai uolls hihihi..

Kesimpulannya, bazi bersyukur di pertemukan dengan Shaklee dan semoga perjalanan kami sekeluarga dalam Shaklee di permudahkan Allah s.w.t……Nak kumpul duit bebyk (banyak keinginan nak di tunaikan)

Jadi Jika anda:

# seorang surirumah, dan ingin menjana pendapatan dari rumah

# seorang wanita bekerjaya, dan ingin mencari pendapatan sampingan

# sorang wanita bekerjaya, dan bercita-cita untuk menjadi WAHM suatu hari nanti

# seorang pelajar yang inginkan pendapatan sampingan

# atau sesiapa sahaja yang sedang mencari atau ingin memulakan online business tanpa mengeluarkan budget yang besar

Boleh hubungi bazi utk dapatkan keahlian Shaklee :).. Mari kita Berjaya bersama. Mari kekal sihat dan menawan dengan Shaklee :)

SMS/Whatsapp/Viber : 017-6790928

6 comments:

Deq's Qienz said...

akk ajen juga ke..gud luck gan biz akk ya

- AZIE - said...

azie bila pk dua tiga kali mcm berminat gak nk join shaklee nie hehehehe tgh duk pk2 lg

Zana Adieyza said...

shaklee mmg best!

Dkna Abza said...

produk shaklee memang bagus..sekarang nie macam dah makin up nama shaklee kan :)

Anonymous said...

wah menarik tu !

adyna AB said...

Akak baru jadi ahli setelah 5 bulan amik esp ;) utk kegunaan sendiri je ;)

 

Template by BloggerCandy.com