Friday, January 4, 2013

Rindu Pada Si kecik…



Rinduuuuuunye. Kang balik keje cik maryam tido..
Tapi pagi td dh borak, pukul 5 si tecit dh bgn.huhu
Arini Cik Maryam Safiyya dah 2 bulan 2 hari
Rasa sekejap je
Si tecit ni pandai borak dah. Sgt geram bila tengok n dengar dia borak, rasa nk cubit-cubit je pipi dia hehehe. geram ngan anak sendiri hahahah

Aunties meh tgk gmbr cik maryam safiyya botak. Dah dibotakkan awal disember aritu. Rinduuuuu dengan rambut lebat dia huhuhu

sebelum di botak kan :)



tadaaaa dah botak :)
Update checkup 2 bulan:

Berat : 4.8 kg
Tinggi : 58 cm
Injection: check!

Alhamdulillah Cik Maryam Safiyya tak demam lepas injection dan besarlah harapan abi n umi agar maryam terus sihat dan membesar menjadi anak yg solehah, sihat, cerdik belajar, lemah lembut, menawan n semua yg baik2 doa abi dan umi khas buat maryam tersayang…



15 comments:

Aeen said...

comelnya maryam....:D

anna alaui said...

ala tomey tomey...

Mrs Lurve said...

mata dia bulatnya...comel!!!!

e k i n ♥ y u s r i said...

comel je maryam botak
hehehe

hayati hashim said...

buntang mata maryam!
tu la rndu anak rmbut lebat, tpi insyaAllah kejap je tu, pasni naik panjang2 excited nk ikat reben pulak.

ctmah said...

kecik2 lg dh pakai dress.comel la kamu ni maryam..eh bazi, bau baby best kan..sikit2 nak cium,sikit2 nak cium :D

Bazilah (^0^) said...

ctmah : aahhhhh, wangi. kalau tak mandi pon tetap wangi hehehe

baby lydia said...

mata maryam ikut ummi dia lah..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

dah botak pun comelll ")

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam bazi..
hi safiyya.. u so cute honey! geram untie cma tgk.. hihih... :)

::EIDA:: said...

Rindunye nak tgok maryam... akhirnyaaa... hehhehehheheee..

Cik Emo said...

wah..mke ko..memang sebijik!

mama ila said...

comel nyer beby maryam!!!!! gerammmm tgk hah

Puan Ira said...

bulatnya mata maryam

Anonymous said...

blueant supertooth 3 software http://buyoemsoftware.co.uk/it/category-4/Software-di-plug-in?page=16 sinovideo tv tuner software [url=http://buyoemsoftware.co.uk/de/news-40/Opera-Releases-Beta-of-Android-Browser]palm desktop software for windows xp[/url] ad posting software
[url=http://buyoemsoftware.co.uk/product-36793/Adobe-Flash-Media-Streaming-Server-4-5-x32]Adobe Flash Media Streaming Server 4.5 x32 - Software Store[/url] government contract accounting software
[url=http://buyoemsoftware.co.uk/category-100-108/Office-Tools?page=3][img]http://buyoem.co.uk/image/1.gif[/img][/url]

 

Template by BloggerCandy.com