Wednesday, February 13, 2013

Maryam Safiyya Dah 3 Bulan


Pejam celik pejam celik pejam celik
Nur Maryam Safiyya pon dah berusia 3 bulan lebih.
Terasa sekejap je masa berjalan

innocent face hihihi

Skrg baby maryam dah mengiring2, meniarap pon dah ade tp belum kerap
Leher pon dah boleh angkat2
Mittens dah tak pakai. Bila tak pkai mittens sedap jeeee msk tgn dlm mulut dia huhu

Berat : 5.7 kg
Tinggi : 61cm

Wahhhh, princess ku dah membesar :)
Doakan baby Maryam terus membesar dengan sihat, cergas, cerdas dan pintar ye auntie semua :)


15 comments:

::EIDA:: said...

Maryam be a good girl ye.... ;)

Cik Puan Rara said...

dh besar dh diye.comels nya.moga membesar menjadi anak yg solehah ye syg.

Mrs Lurve said...

comelnya maryam nie...mata btl2 ikut mata bazi..

azizah :) said...

buntang matanya comey! moga membesar dengan sihat yer syg~

Siti Nursyamimi said...

wahhh! tomey nye dia..
nama anak kita sama lah..:)
happy 3 months old Safiyya..

Kakzakie said...

Muka yg mulus suci tanpa dosa. Comelnya Bazi... geram kakak tengok. Dan pandai tengok camera tu:)

Mommy_Cha said...

semoga baby maryam membesar bagai johannn...ho-ho-ho-horlicks!

anna alaui said...

comel....kejap je dh 3 bulan kan..:)

ctmah said...

wah..bambamnya maryam..membesar dengan sihat ye sayang

Amanda Suria said...

dah besar dah dia....comel..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Olololo....Semakin jelita dianya.
Mesti Mama dia masa kecik muka comel camni.

Kesuma Angsana said...

rasa mcm sekejap aje ye.. comey !

nurulain said...

mata diaaa..................suka!!

Bazilah (^0^) said...

maryam kata tenkiu semua :) maryam jgk ckp dia akan jadi anak yang baik cerdik hehehe

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam bazi..
hai bb maryam..awak sgt comel! :)

 

Template by BloggerCandy.com