Sunday, February 10, 2013

SET PANTANG SHAKLEE BESERTA TESTIMONI


Assalamualaikum bakal-bakal ibu dan bakal-bakal ayah :)

Buat ibu-ibu mengandung, perkara yang paling di titik beratkan semasa mengandung dan yang di survey berpuluh-puluh kali tentunya set untuk berpantang. kenapa saya ckp begini, sbb daku berpengalaman men-survey semasa mengandungkan si tecit maryam hehehe. Setelah di survey-survey, set pantang shaklee adalah yang paling ekonomi, dan juga di sertakan trial pack utk kegunaan 40 hari.. haaaaa, menarik kan! :) Bagi para-para ibu dan ayah di luar sana, barangan shaklee tidaklah mahal seperti yang di sangka. Beg LV lagi mahal hihihi. bak kata omputih, value for money. apalah salahnya melabur sedikit wang utk kesihatan diri sendiri dan kesihatan insan tersayang. Buat para suami, hadiahkan set berpantang buat isteri tersayang yang mengandungkan zuriat buat kalian :)

Testimoni penggunaan SET BERPANTANG DAN SET PENYUSUAN


Kenapa set berpantang shaklee sangat laris dan popular? kerana ramai ibu-ibu di luar sana yang sangat berpuas hati dengan hasilnya. Luka cepat sembuh, tenaga cepat pulih, emosi lebih ceria, penyusuan lancar,
berat pon in sha ALLAH cepat turun :)

SET PANTANG SHAKLEE

Set berpantang ini mampu bertahan selama 4 bulan. Set ini bukan sahaja boleh di gunakan ketika pantang sahaja, lepas habis pantang pon boleh makan untuk kesihatan badan yg optimum. haaaa, kan bagus tuh :)

Harga jangan risau, harga istimewa menanti para-para ibu ayah di luar sana. Hubungi saya untuk maklumat lebih lanjut. ooooooo, trial pack jugak di sediakan ;)

FB : Nur Bazilah Ramly
SMS/Whatsapp/Viber : 017-6790928
Email : bazilahramly@gmail.com

Akhir kata, selamat bercuti dan pada bakal-bakal mommy daddy sila enjoy ur journey to the parenthood world...

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com