Tuesday, February 26, 2013

Baby Maryam Dah Meniarap! Yeayyy



Perkembangan baby maryam yang terbaru ialah meniarap! Yeayyyy. Alhamdulillah anak ummi abi dah boleh meniarap ketika umurnya 3 bulan 2 minggu :)

I’m a happy mother! Hihihihi. Tapi kelakar sgt tgk si tecit ni meniarap. Masa memula tak dapat keluarkan tgn dari bwh bdn nye, dia punya marah smpi menjerit-jerit hahahah.Nak tolong tp biarlah dia usaha sendiri :)

Tak sabar nak tgk perkembangan seterusnya. Sabtu ni baby Maryam dah 4 bulan. Whoaaaa, cptnya masa berlalu.Semoga hanya yang terbaik untuk mu sayang..




19 comments:

Kesuma Angsana said...

ye ye ye ... suka2

Veelara Shamsyul said...

Hihi. Good job maryam.... Umi yg paling excited skali la kan

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

go Maryam go

Mrs Lurve said...

cepatnya dia dh meniarap!

Aeen said...

good job maryam...yayyyy...:)

anna alaui said...

Alhamdulillah baby maryam dah boleh meniarap...


suka font yg baru ni...senang nak baca bg org yg rabun like me...hehehe...

e k i n ♥ y u s r i said...

maryam good girl

puan.mila said...

kjp je kn..tup2 maryam dh dkt 4bln..mila pun ase mcm bru je lg branak..hehe

GreenJade said...

hihihi alololo comeinye..sama mcm si Hakim...meneran2 suara sampai tersembur2 air liur minta tolong tarik tangan keluar hahaha

dya said...

makin comey..cm mumyy lah..^^

::EIDA:: said...

yeay!

eB said...

alhamdulillah
dh bsr dier :)

bunga_rose said...

ololooo comelnye dia.. time baby ni sedap bau badan dia kan.. bau yang harum dan tenang.. rindu bau tu..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam bazi..
hi bb maryam..
hihi..tahniah2!

hati ibu mana yg x seronok tgk perkembangan anak2 membesar kan.semoga maryam semakin mmbesar sihat bagai juara :)

Nur farahiza said...

comellnye dye

Aien said...


hi..saje melawat..best blog nih..sy mintak izin follow yer...kalau sudi follow sy balik silakanlah:-)tq

www.kucingsenyap.blogpsot.com

Anonymous said...

[url=http://buycialispremiumpharmacy.com/#zscvb]generic cialis[/url] - generic cialis , http://buycialispremiumpharmacy.com/#dmmxv buy cialis online

Anonymous said...

[url=http://buyviagrapremiumpharmacy.com/#xmpcs]generic viagra[/url] - buy viagra , http://buyviagrapremiumpharmacy.com/#bazlb generic viagra

mama ila said...

wahh..maryam dah boleh meniarap yer..hihihi..comel

 

Template by BloggerCandy.com