Sunday, March 21, 2010

award dr yiescha

thanks yer yiescha
buzzy berbesar hati terima award nih

:minimo_03:


1.Thank & link the person that gave u the award

2.Pass diz award onto15 bloggers u've recently discovered n think are fantastic

mala
suhana
si aju
kak elly
yeyen
syair si para-para
asliza
fyza
sygku paya
aien
-
-
-
-
-


3.Contact and let them know they've won the award

4.State 7 things about urself

*suke buah-buahan especially manggis,durian*
*tgh internship until this april*
*suke sangat dgn ayam*
*anak jati negeri sembilan*
*anak no.2 dari 6 org adik beradik*
*suke sgt dgn warna hijau*
*saye tak tahu mekap HAHA*


OKEH DONE
thanks sekali lg yiescha :)



8 comments:

Izyan Izzaty said...

wah2 ! time kaseh lar cik buzzy .. ngee~

si para para said...

dah siap :) tapi saya sekalikan dengan yg lain..sebab dpt award sama..harap tuan rumah tidak berkechil hati..

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

yeyen : same2 hihi :)

si para-para : bgs! :)

FyZa said...

tengs dear tag i..nti i wat eh..=)

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

orait :)

+akufobia+ said...

hijau?boo.haha.

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

green is coooool okey hahaha :P

miSh x0x0(^_^) said...

cene na amek iye??

 

Template by BloggerCandy.com