Friday, March 19, 2010

kaji selidik (^O^)

entry kali ini adalah penting & serius
ini mengenai sedikit kaji selidik mengenai diri saya
HEHE
dpt tag dr kwn2 baru huhu
jd mlm nih saya merajinkan diri utk membuat tag-tag ini
:minimo_40:

Okeh,tag pertama dari WANI

1. Adakah anda rasa anda HOT?
eh mestila,xde yg lg hot dr saya haha *muntah darah*

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!


3. Cerita pasal gambar ni.
tiada motif pon di sebalik gmbr tuh
hanya suka ngan kata2 kt wallpaper tuh
"MUSHROOMS ARE A LIFE!"

4. Kali terakhir makan pizza.
masa cuti raya cina aritu
makan ngan family.semua ada *SERONOK*

5. Lagu terakhir anda dengar.
Baik-baik sayang - Wali Band

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni.
melipat baju yg dah di angkat semalam *rajen* haha

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
Bezita :P

8. Tag lagi 8 orang

~SUHANA
~DIN
~FYZA

eh dah cukup 8 org haha..

9. Siapakah orang no.1 kepada anda?
Roomate saya selame setahun setgh

10. No.3 ada hubungan dengan siapa?
huhu ngan hubby nye laaa :)

11.Bagaimana pula dengan no.4?
eh no.4 xde sape2 :P

12. kata2 cinta untuk orang no.2?
takde kata-kata cinta..nk kene belasah ngan awek die haha
nway, nice knowing u

13. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda.
1.name nye syafawani
2.Student lagi
3.cute :)
4.orang kedah
5.Suke tido zzzz

haha.tgk kt blogger user profile :P
nice knowing u dear

malam makin larut cpt2 ke tag yg kedua

:minimo_26::minimo_26::minimo_26::minimo_26:

1. Siapakah diri anda di rumah?

seorang kakak yg baik hati lagi rajin hahaha
kt rumah saya akan jadi seperti org yg tak dpt makan selama seminggu sbb setiap masa akan cari makanan hihi

2. Siapakah diri anda di samping rakan
seorang yg byk berckp..i can talk non stop haha

3. 5 benda yang anda idamkan tp masih belum tercapai

:: ada lesen kereta ::
:: ada rumah sendiri so saya boleh bereksperimen kt dapur ::
:: nak ada pendapatan tetap ::
:: nak enset baru ::
:: nk kahwin ::

4. Siapakah nama pasangan anda

eeeee malu la nk ckp haha *muntah sekali lg*
name nye Izzat

:minimo_39:

5. ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda

:: seorang yg pandai mengambil hati dan kelakar ::
:: berani utk jmpe my parent ::
:: berani call my mother sbb nk ajak saya keluar ::
:: sentiasa ada bila saya rs susah utk wat sesuatu even dia jauh beribu batu ::
:: he is sooooo nice, love u dear ::

6. Bila tarikh anda couple

15 disember 2006

7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda

erk...biarlah rahsia

8. Lagu tema cinta anda

xde lagu tema tp izzat penah dedicatekan lagu "aku mau"


9. Apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda

tiada apa2 yg perlu dia ubah


10. tag 10 rakan yg lain

anyone yg nak buat,dipersila kan :)


time to sleep..good night everybody


:minimo_33::minimo_33::minimo_33::minimo_33:
SALAM

4 comments:

Zoul said...

Wa rajin... lipat baju yang diangkat semalam yer.. baju yang hari ni bila pulak..?

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

baju hari nih baru sidai,blom kering lagi heeeee :P

+akufobia+ said...

hot?tengok.padan muka.kan hidung da panjang.siapa suruh menipu.boo.

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

sape? sape? sape yg hidung nye pnjg?

 

Template by BloggerCandy.com