Monday, March 15, 2010

LEAVE ME ALONE

http://emo.huhiho.com
pegila tmpt laen plak
byk lagi org yg kau boleh kacau
tolong jgn kacau 
shhuuuh2 pegi tempat laen
nnti hilang sabar nnti mati kau nnti
nnti kau mati,kalau kau ada family mesti family kau sedih
sementara diri ini masih sabar pegi la kau maen jauh
ape?
kau kate saye halau?
yer mmg saye tgh menghalau
mlm nih xde kuasa nk melayan kerenah kau yg membising kt telinga ni
PERGI MAEN JAUH2
x dgr kata yer
pap!!
"padan muka,mati pon kau nyamuk"
"sibuk lagi nk gigit"
kalau kurus xpe,nih dah gemok pon sibuk nk hisap darah org
hehe saye x betul sket mlm nih,nyamuk nih haa ngade2 sgt
http://emo.huhiho.com
(berlari-lari nk ke alam mimpi)
okey cerita dah abes
semua org pergi tidur
selamat malam
zzzzzzzzz
http://emo.huhiho.com





9 comments:

Mummy Dasy said...

lorrr nyamuk nyer pasal...gnite daaaa

si para para said...

nasib baik saya bukan sekor nyamuk..hehe

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

Derma sikit darah tuh :-) wink2..

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

mummy dasy :hehe :P

si para-para : tu la nsb baek awk syair si para-para huhu

zikr : owh,mane bleh haha.kite kne kedekut ngan nyamuk nih huhu

aNoZ said...

ceh. ingt kenapa tadi.. sapu la shieldtox kat badan. hehe

Darkbatman said...

bleh lak dia gado ngan nyamuk..aaa..''saya xbersalah''..

F U N F A B U L O S I T Y said...

kalo nyamuk malam2 biar je kene hurung-
cuma elakkan nyamuk di siang hari je-boleh ke statement camtuu? ;D

si para para said...

pari pari pun ada sayap macam nyamuk..tapi dia tak isap darah..dia minum air cendol jer.hehe

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

anoz : haha nyamuk kt sini tak alah ngan shieldtox..nyamuk kt cni dah di mutasi kan huhu

darkbatman :yer batman x salah,nyamuk dan keluarga dorg yg salah :P

funfabulosity : haha mane bleh cmtu..nnti nyamuk menguasai dunia haha

si para-para :hehe..abc pon sodap :)

 

Template by BloggerCandy.com