Thursday, May 19, 2011

Evergreen



incik tunang suka sangat dengan lagu-lagu evergreen
dia kata lagu dulu-dulu lagi meaningful & besttt
dan ni salah satu lagu feveret die
ade satu mlm tuh die suh dgr lagu-lagu evergreen jer kt youtube
sorang dengar kt kelantan sorang dengar kt n9
HAHAHA
kalau internet sorang slow sorang laju
dengar lah lagu tuh bertindih-tindih hehe

ohh saya suka jugak dgn lagu ni sbb
lagu nih lagu masa formal dinner utk fivers masa high school.
lagu utk dinner "MALAM SELINGKAR KASIH'

erm
saya teringat incik tunang penah menkan satu lagu utk saya masa saya dah nk tidur dolu2
die call dan men kan gitar (konon2 nk dodoikan kot)haha
pastu dia tnye tahu tak lagu nih
my answer
"errrrr,lagu pe nih?  x  tahu pon!'
hahaha
maybe dia frust kot masa tuh saya x tahu tuh lagu pe
tapi saya hargai apa yg dia buat itu
soooo sweeeett
thanks dear!

p/s : sampai skrg saya x tahu tu lagu ape hahaha..

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com