Tuesday, May 24, 2011

kisah semalam

ada sorang mamat kt opis nih
pandang-pandang dari pagi
hati dah la mmg tengah panas
mamat nih pulak menambah kepanasan tuh
dan
masa saya balik dr lab terserempak lah dgn mamat ni
masih pandang-pandang sambil geleng kepala
kepala otak lutut dia!
sbb dah hilang sabar
saya pon ckp dgn nada yg agak memang tinggi
"ni apehal ni pandang-pandang?"
haaaaa kan dah kena!
terus tak bercakap dan pandang saya dah arini
saya dtg keje nak bina hubungan baik sesama pekerja
tapi yang kau buat hal pehal?
mungkin mood saya x baik kot semalam
tapi yg mamat ni pon pekejadah nye pandang2
dah xde keje ke hape!
jangan igt saya boleh berlembut sentiasa
luaran nmpk lembut,dalaman mmg lembut pon tapi ada singa dlm bdn nih
salah haribulan korang kena!

2 comments:

elly hamzah said...

peod time ke? ahaksss

Bazilah (^0^) said...

hehehe tu lah bazi rs dah nk dkt nih tu sbb emo terlebih sket..x memasal jer mamat tuh kene sejibik! huhu

 

Template by BloggerCandy.com