Friday, March 8, 2013

Atasi Masalah HB Rendah Dengan Vita-lea


Selamat hari Wanita Semua!

Nah sila reward diri sendiri dengan VITA-LEA !

Vita-lea adalah super killer product yg telah menarik minat ramai wanita hamil, wanita menyusu, wanita berpantang, atau sesiapa sahaja. Kerana apa? Kerana khasiatnya yang memang best!

Wanita hamil  yang sering mengalami tekanan darah rendah, HB rendah memang digalakkan memakan Vita-lea. Ini kerana Vita-lea mengandungi zat besi yang diperlukan oleh badan untuk pembentukan sel-sel darah merah. Wanita berpantang memerlukan vita-lea kerana kita kehilangan banyak darah semasa proses kelahiran si kecil :)

Vita-Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. Mengandungi lebih nutrien, tenaga dan perlindungan. Penggunaan Vitalea secara konsisten boleh meningkatkan kesihatan secara menyeluruh, menyokong jangka hayat hati, usus dan mata, meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi, memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas.

Antara mineral dan vitamin yang terdapat di dalam vita-lea adalah kalsium, vitamin D, vitamin E, beta karotena dan pelbagai lagi. Makan satu pil dapat bermacam-macam khasiat. Best kan??

Meh la hubungi bazi kalau nak tahu lebih lanjut. Setiap botol mengandungi 120 tablet, penggunaan selama 4 bulan! Berbaloi-baloi kan !

Nah tepek testimoni sket :)






FB : Nur Bazilah Ramly
SMS/Whatsapp/Viber : 017-6790928


P/S #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

P/S #2 : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

1 comment:

Rosmawani♥ said...

Shaklee jgak..hahhaha... Ros pun mkn.. Mmg kesan kan..tp mealshake xbrani bg kt anak... Kekekek

 

Template by BloggerCandy.com