Wednesday, November 26, 2014

Omega Guard Shaklee Memang Berbeza. Perbezaan yang MELAMPAU!



Ada pelbagai jenama minyak ikan yang ada di pasaran di luar sana. Tapi yang mana yang terbaik untuk anda dan keluarga? Yang mana mengandungi pelbagai kebaikan? Yang mana yang mampu di miliki seterusnya tahan berbulan-bulan?

Ok, sekarang nak cerita apa perbezaan OMEGA GUARD SHAKLEE berbanding produk-produk minyak ikan lain di luar sana.

Pertamanya, tentulah OMEGA GUARD SHAKLEE di hasilkan menggunakan bahan-bahan yang semulajadi dan selamat selain telah menjalani pelbagai ujian klinikal sebelum di pasarkan kepada pengguna. RASA SELAMAT kan bila ada ujian klinikal?

OmegaGuard Shaklee terdiri daripada

# 7 asid lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA (Eicosa Pentaenoic Acid)
# DHA (Docosa Hexaenoic Acid)
# ALA
# lain-lain lagi

Rata-rata minyak ikan jenama lain diekstrak melalui kaedah penyulingan tekanan yang tinggi yang mana ia akan memusnahkan kebanyakan nutrient dan tidak mampu menapis kandungan logam yang akan membahayakan kesihatan.

Sebaliknya bagi OMEGA GUARD SHAKLEE. Ia sememangnya tidak diekstrak dari hati minyak ikan yang mengandungi toksik berbahaya.Minyak ikan Omega Guard dihasilkan daripada ikan yang tinggal dilautan dalam (deep ocean) dan air sejuk bukan ikan yang senang dapat dipantai atau sungai. Ikan-ikan yang digunakan pula mengandungi asid lemak tidak tepu yang tinggi.

Jadi Minyak Ikan OMEGA GUARD SHAKLEE tidak tercemar dengan bahan-bahan merbahaya, sebab itulah ianya di katakan yang TERBAIK antara yang TERBAIK.


Selain itu, OMEGA GUARD SHAKLEE adalah ULTRATULEN dan BERGRED FARMASEUTIKAL. Omega Guard dihasilkan melalui 3 kali proses penyulingan proprietari 3 molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat di bawah suhu rendah yang terjaga. Proses ini menumpukan kepada penghasilan asid lemak Omega-3 yang asli dengan menyingkirkan bahan-bahan merbahaya seperti logam berat, merkuri, kadmium dan sebagainya yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

Dan apa lagi perbezaan yang membezakan OMEGA GUARD SHAKLEE dengan jenama lain di luar sana? Yer, kandungan EPA dan DHA nya yang LEBIH TINGGI. Kandungan EPA dan DHA dalam Omega Guard adalah 90% dan lebih tinggi berbanding minyak ikan yang lain yang hanya mempunyai kandungan EPA dan DHA 10% sahaja.




Jadi dah tahu nak pilih minyak ikan yang mana?

Jangan fikir lama-lama, meh dapatkan OMEGA GUARD SHAKLEE dari saya. Di jamin harga terbaik :)


Beli satu boleh tak dapat HARGA ISTIMEWA kak? EH MESTILAH BOLEH. Whatsapp ajeeee k :)


UNTUK PERTANYAAN DAN PEMBELIAN :

SMS/Whatsapp : 017.6790.928
Email : bazilahramly@gmail.com


Disclaimer #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan dan tips ekslusif yang berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak di jemput ke group ekslusif tertutup di facebook

Disclaimer #2 : These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com