Monday, December 1, 2014

Kombinasi Vitamin Cantik : Jom Cantik! Jangan Tua Sebelum Waktunya !




Sekiranya anda mencari-cari vitamin yang sihat untuk kulit tanpa sebarang suntikan , anda boleh mencuba VITAMIN C SUSTAINED RELEASE SHAKLEE dan VITAMIN E COMPLEX. Sememangnya kedua-dua produk ini sangat membantu dalam penjagaan kulit. Kedua-dua vitamin ini mengandungi antioksidan yang membantu melindungi badan dan kulit dari radikal bebas. Ianya memang memberi impak besar dan kesan positif pada kulit saya dan ramai lagi pengguna di luar sana. Kini tak perlu lagi nak bermekap tebal, dan boleh calit bedak pureen Maryam je ketika keluar rumah hehehe.



Korang bila lagi nak mencuba?

Kombinasi 2 vitamin cantik dan hebat untuk kulit ni sememang nya sangat POWER kerana kedua-dua produk ni mampu membuatkan kulit anda lebih gebu, lebih cerah, cela jerawat semakin menghilang dan mampu menambat hati suami utk semakin jatuh cinta umpama baru berkenalan ececehhhh :D

Vita C Plus Sustained Release

1 botol mengandungi 180 tablet, cukup untuk pengambilan selama 6 bulan.
Sustained Release bermaksud ia berupaya memberikan jumlah vitamin C yang mencukupi untuk setiap jam kerana ia dipatenkan untuk melepaskan kandungan vitamin C secara berperingkat. Vitamin C ini juga mengandungi kandungan Bioflavonoid Complex dimana selain vitamin C, ia juga merupakan sejenis antioksida yang berfungsi memberikan perlindungan kepada sel tubuh dari serangan radikal bebas.

Kesihatan :

Memerangi Kanser – Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan meransang pengeluaran T-cells unutk melawan sel- sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.

Mengekalkan Kolestrol Sihat – Ianya mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, meghindari arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.

Kecantikan :

Membentuk Kolagen – Meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

Mencantikkan Kulit – Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utaman kejadian jeragat.


Vitamin E Complex

Vitamin E adalah salah satu antioksidan paling kuat, tetapi badan anda tidak boleh menghasilkan vitamin E dengan sendiri, ini bermakna anda perlu pastikan anda mendapat cukup nutrien berharga ini dalam diet anda. Makan makanan yang tinggi dengan vitamin E atau mengambil suplemen vitamin E jika anda tidak boleh mendapatkan cukup melalui pengambilan makanan . Anda boleh membantu mencegah penuaan kulit dan kerosakan anda kepada DNA anda.

Dibuat dari minyak soya organic minyak biji gandum, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alphatocopherol dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gamma, delta). Vitamin E paling lengkap dipasaran!. Mengandungi Selenium bagi membantu tubuh menyerap vitamin E dengan lebih berkesan.

Setiap kapsul mengandungi 400IU Vitamin E. Di mana bersamaan dengan 1kg gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam dan 500g badam.

Kesihatan :

Melindungi Jantung – Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat ; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; meningkatakn kolesterol HDL; mengurangkan tekanan darah; menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri; menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dll.

Anti-Oksidan Yang Kuat – Pengambilan lebih dari 1,200UI sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumer, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki maslah oksidasi – katarak dan masalah penglihatan.

Kecantikan :

Anti-Penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

Membaiki Parut – Membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka unutk mengurangkan kesan parut.

Jadi apa tunggu lagi? Jom dapatkan kedua-dua vitamin cantik ini sekarang. HARGA PROMOSI SEPANJANG DISEMBER 2014! 




UNTUK PERTANYAAN DAN PEMBELIAN :

SMS/Whatsapp : 017.6790.928
Email : bazilahramly@gmail.com

Disclaimer #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan dan tips ekslusif yang berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak di jemput ke group ekslusif tertutup di facebook

Disclaimer #2 : These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

1 comment:

Unknown said...

kita suka buat masker.hehehe memang rasa tegang kulit

 

Template by BloggerCandy.com