Wednesday, September 3, 2014

Hadiah Terbaik Untuk Semua Wanita Jelita : Collagen Powder Shaklee


Tercari-cari hadiah birthday/hadiah anniversary/hadiah hari-hari utk wanita tersayang? Nah hadiahkan mereka COLLAGEN POWDER SHAKLEE (CPS). BELI 6 PERCUMA 1 hanya di bulan SEPT '14. Hanya yang TERBAIK utk wanita kesayangan di luar sana, hanya yang TERBAIK utk wanita jelita, hanya yang TERBAIK utk wanita yang ingin menjadi JELITA di pandangan suami anda. Collagen Powder Shaklee memang dah tentu2 terbaik.



Melalui ujian klinikal yang dilakukan oleh Shaklee mendapati, pengambilan Collagen Shaklee akan dapat memberi kesan yang positif hanya dalam 8 minggu penggunaan yang konsisten. 8 minggu dah nampak kesan! Hebat!

Apa itu sebenarnya Collagen Powder Shaklee? Shaklee Collagen Powder ni memang semulajadi dan sumber collagen hebat. Kenapa? Sebab Shaklee Collagen Powder mengandungi 4,000mg proprietari Red Snapper Scale (RSS) atau sisik ikan merah yang terdapat di lautan dalam. Kenapa lautan dalam tu penting? Maksudnya takdelah pencemaran kimia dan mampu tahan tekanan tinggi. Oleh itu, ekstrak sisik ikan merah ni menghasilkan collagen yang sangat berkualiti tinggi, tulen, lasak dan elastik.

Selain collagen ikan tadi, ada beberapa bahan utama lain yang dimasukkan ke dalam Shaklee Collagen Powder ni. Ada ekstrak biji benih camellia Japonica, ada ekstrak Pfaffia, ekstrak kerang kerangan, lactobacillius acidophilus, vitamin C dan vitamin B. Kesemua bahan-bahan ini digabungkan untuk tingkatkan kadar keberkesanan sisik ikan merah tadi.


Ujian klinikal ke atas Shaklee Collagen Powder membuktikan 71% pengguna mempunyai tekstur kulit yang lebih gebu selepas menggunakannya selama 8 minggu berturut-turut

# Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%
# Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
# Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%
# Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%
# Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%
# Meningkatkan ketegangan, keanjalan dan elastisiti sehingga 55%
# Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%
# Meningkatkan keserian, ton dan warna kulit sehingga 50%
# Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%

Antara kesan positif yang boleh dilihat secara fizikal ialah :

# Antipenuaan : Mengecilkan liang pori
# Menghidratkan: Melembapkan kulit
# Kembalikan keanjalan kulit: lebih tegang dan lembut
# Melicinkan: Tingkatkan kelicinan kulit
# Menyuburkan: Menyuburkan rambut dan kuku yang sihat
# Mencerahkan: Mengurangkan pigmentasi
# Menegang: Membantu menegangkan dan menganjalkan payudara
# Memudarkan : Memudarkan atau menhilangkan lingkaran hitam bawah mata

Apa kata mereka yang dah mencuba Collagen ini :





Teruja? Hehe. Untuk yang ingin mencuba produk hebat ni, boleh hubungi saya.


UNTUK PERTANYAAN DAN PEMBELIAN :

SMS/Whatsapp : 017.6790.928
Email : bazilahramly@gmail.com


Disclaimer #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan dan tips ekslusif yang berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak di jemput ke group ekslusif tertutup di facebook


Disclaimer #2 : These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.







No comments:

 

Template by BloggerCandy.com