Monday, September 29, 2014

Shaklee Recognition and Motivation Rally (Klang Valley Area)


Assalamualaikum semua. Hujung minggu anda macamana? Saya? Alhamdulillah di penuhi dengan rasa gembira dan penuh dengan aura positif. Yang negatif takmo dekattt ok :)

Alhamdulillah berkesempatan utk pergi ke Shah Alam melihat 'anak cucu cicit' Shaklee saya sendiri naik ke atas pentas utk menerima penghargaan dari Shaklee. Terasa bangga sangat :) Susah payah dan penat jerih mereka di hargai. Siapa yang tak suka di hargai kan? Korang tak suka? Rugi lah kalau tak suka heeee. Jom layan gambar (Ni hanya beberapa kerat je dari keseluruhan keluarga besar kami).









Tanpa mereka semua, tiada lah saya di tahap ini, tiadalah saya di kancah Shaklee ini. Mereka lah penguat semangat saya selain keluarga tercinta. Walau dalam bisnes yang sama, kami tidak pernah ada rasa dengki dengan bisnes sesama sendiri malahan saling bantu membantu. Ini lah baru di namakan keluarga. Alhamdulillah ini keluarga baru saya. Saya sayang kesemua nya :)

Semoga ukhwah kita semua terjaga dan di rahmati ALLAH s.w.t... Sama-sama kita terus berjaya ye kesayangan semua .

Terima kasih juga pada mak shaklee saya kak Aishah Rahim dan nanny shaklee saya kak beeha yang tak pernah jemu bagi semangat pada saya sendiri dan anak cucu cicit RISE n SHINE.

Semoga kita semua akan terus berjaya :)


# Notakaki : Bila lah Negeri Sembilan punya turn utk hargai Shaklee Distributor ni. Tak sabar nak tersengih atas stage hihi

# Notakaki2 : Siapa nak tahu macamana nak jadi ahli boleh whatsapp buzzy 017.6790928. Kita sama-sama berjaya :)


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com