Tuesday, September 2, 2014

Promosi Berganda Mealshakes : Vitamin Untuk Kanak-kanak dan Dewasa


MealShakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk keperluan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi – buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.

Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap oleh sistem tubuh dari peringkat bayi sehingga ke orang dewasa. Kebiasaannya ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

Dalam erti kata lain, Mealshakes Shaklee merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah glysemik. Ianya mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan yang membuatkan nya sangat sesuai utk golongan kanak-kanak dan juga org dewasa.



Mealshakes Shaklee di hasilkan sesuai utk semua golongan :

# Bayi 1 tahun ke atas
# Pelajar
# Kanak-kanak membesar
# Ibu mengandung
# Para atlet
# Pengamal sayuran (Vegetarian)
# Orang sakit
# Pekerja yang sibuk yang selalu skip sarapan pagi
# Orang yang selalu mengambil makanan segera

Jika anda mencari sarapan bagi yang penuh berkhasiat dan tentunya enak, Mealshakes merupakan PILIHAN PALING BIJAK. Mealshakes juga sangat lazat, berkhasiat, mudh disediakan dan seluruh keluarga akan menyukainya. Maryam si kecil saya pon sangat suka. Mungkin sebab baunya yang wangi (PERISA VANILLA). Mealshakes juga boleh dijadikan snek pada bila-bila masa dengan hidangan ideal yang rendah kolestrol, lemak dan natrium.


6 fakta tentang Mealshake:

1. Nutrisi Lengkap

Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
*Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.

2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel

Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
*Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan.Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.

3. Untuk Pembesaran

Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
*Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung.

4. Anti-oksida

Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
*Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.

5. Pemulihan Kulit

Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.
*Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.


6.Detoksifikasi

Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
*Sesuai untuk kanak-kana serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.


Antara kebaikan MEALSHAKES adalah seperti gambar di bawah :


Apa kata mereka yang telah mencuba MealShakes Shaklee :




Mealshakes minuman yang lazat untuk diambil bersama fructose semulajadi, pengganti segera terhadap kekurangan vitamin,mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Semua orang boleh minum!

Cadangan Hidangan : Campurkan 1 sudu besar Mealshakes Shaklee bersama ENERGIZING SOY PROTEIN ataupun Performance Drink atau diminum begitu sahaja tanpa apa-apa campuran.

Nota 1 : Hanya 120 kalori untuk setiap hidangan. Boleh dicampur / dikisar bersama buah-buahan, ESP SHAKLEE, atau apa jua jenis minuman kegemaran. Sesuai dinikmati dalam air sejuk mahupun suam.

Nota 2 : Cadangan hidangan utk kanak-kanak boleh hubungi saya.



UNTUK PERTANYAAN DAN PEMBELIAN :

SMS/Whatsapp : 017.6790.928
Email : bazilahramly@gmail.com


Disclaimer #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan dan tips ekslusif yang berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak di jemput ke group ekslusif tertutup di facebook


Disclaimer #2 : These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com