Monday, September 8, 2014

Minyak Ikan Bantu Turunkan Berat Badan


Korang tak salah baca. Mmg betul minyak ikan memang boleh membantu sesiapa yang nak turunkan berat badan tu.

Ianya adalah sebab kandungan asid lemak Omega 3 dalam minyak ikan dapat meningkatkan aliran darah ke otot semasa kita bersenam. Asid lemak Omega 3 ni turut membantu dalam meransang enzim yang berperanan dalam PENYINGKIRAN LEMAK agar lemak ni dapat dimanfaatkan untuk tenaga.


Suplemen minyak ikan OMEGA 3 menjadi salah satu suplemen semulajadi yang efektif untuk membantu penurunan berat badan jika digabungkan dengan senaman. Jangan lah melantak makan macam berpuluh hari tak makan ok. Cover-cover sikit keMACHOAN dan keJELITAAN tu hehe


Ok, mana nak dapat minyak ikan ni? Tentulah dari SHAKLEE!

Mesti korang nak kata banyak lagi minyak ikan jenama lain kan? Kan? Ok jom tengok gambar bawah ni kenapa korang PATUT memilih minyak ikan a.k.a OMEGA GUARD keluaran Shaklee.




Dah nampak kan perbezaan nya? Yer, kandungan DHA dan EPA di dalam omega guard Shaklee adalah lebih banyak berbanding minyak ikan keluaran jenama lain.

Jadi, jadilah PENGGUNA YANG BIJAK. Bukan setakat buat perbandingan harga, bandingkan juga kualiti sesuatu produk dan kuantiti nya.

Nak tahu harga yang saya tawarkan untuk sebotol Omega Guard ini? Jemput whatsapp saya segera :)


UNTUK PERTANYAAN DAN PEMBELIAN :

SMS/Whatsapp : 017.6790.928
Email : bazilahramly@gmail.com


Disclaimer #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan dan tips ekslusif yang berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak di jemput ke group ekslusif tertutup di facebook

Disclaimer #2 : These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

2 comments:

ayunidati said...

Ooo... tq for sharing

eMMe said...

nampak Baz n Maryam ceria, sihat.. serasi dgn shakelee kan...

 

Template by BloggerCandy.com