Wednesday, June 13, 2012

Bila bos tiada..


Baru igt nak berpoya-poya
Baru igt nak break dekat pantry lama-lama
Baru igt waktu lunch nak keluar awal sket, supaya dapat tido kat surau :D

Tapi saya lupa ade bos lagi besar dari bos saya
MR.PRESIDENT!

Bila bos tiada makin serabut plak…
Adehhh…
Berangan je lah nak berpoya-poya..

Skrg nak pergi training until 5 petang..
Bawak gula banyak-banyak (dengan harapan tak memancing ikan nnti)
Bye.
Have a nice day everybody…

p/s : suami pesan kerja kena betul2, biar rezeki kita dapat berkat :) baikkkkkkkk…

6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

verangan itu best :)

adyna said...

sokong ckp en suami..tak bley ngulat yer..baru berokat :)

Cikpuan rara said...

hehehe kerja betol2.jgn main2 taw.hehehe

eMMe said...

btol la tu dear, keje betol2 jgn main2, gaji dpt diberkati Allah swt, mudah2an...

GreenJade said...

training le plg mem'bohsan'kan ye dok..?hehehe

salam kunjung balas :)

Bazilah (^0^) said...

mrs.eady : hehehe berangannn mmg seronok sgt!

adyna : hehee ok, kerja rajin2 ni :)

rara : okeh, roger :)

emme : insyaALLAH, moga-moga di berkati ALLAH

greenjade :heheh tahu xpeeee! :D

 

Template by BloggerCandy.com