Wednesday, June 6, 2012

Musim Durian Raja Segala Buah

Alhamdulillah
Durian atuk saya berbuah lagi tahun ni
Durian kampung tuuuuu, bukan kawen2 punya!
Durian atuk lah durian yg paling di tunggu-tunggu hehehe
Sbb sgt sedap! Sampai org2 yang bukan keluarga sibuk lah nk mencuri durian atuk yang baru gugur..

curi gambar dari fesbuk adik ku hehehe

Igt mggu lepas nak balik kampung , tp x jadi sbb ada hal lain
Dan tetibe balik dari kerja isnin lepas, dapat surprise ade durian dalam fridge!
Yeayyyy….


yummy yummmmy..
tapi xleh makan banyak2 sbb ada doktor a.k.a incik suami yg monitor berapa ulas si isteri nya makan hihi..
makan 3 ulas je tapi malam masa tido, panas sgt wehhhhh.....
tapi ape yg penting, merasa lagi makan durian atuk tahun nih alhamdulillah.

SODAPPPPPPPPP.....


13 comments:

whitecappuccino said...

durian memang sedap sekali sekala makan..tapi akak bila makan mesti gatal mata hidung..resdung..pantang betul makan durian

Bazilah (^0^) said...

laaa ye ke kak..x tahu plak kalo resdung xleh mkn durian. xpe at least leh gak makan sket2 kan :)

Asz Miza said...

Alamak aiii...sedapnyeee...sy spanjang pregnant ni asyik nk makan durian jee...hehehe

Cikpuan rara said...

durian atok? wahhhh terbaik.

Bazilah (^0^) said...

Miza :sedapppp hehe. skrg tgh musim buah durian,miza g la cari tp jgn mkn byk nnti panas2 badan, dah la org peknen mmg berbadan panas hehe

rara : aah durian atuk, ada 3 pokok je pon tp cukup utk cucu2 hehehe

anitadiana said...

kak ita nakkkkkkkkkkkkkkk banyak..sedapnyaaaaaaaaa..kak ita hantu durian..sodappppppppp

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

adoiii!
teringin kepingin terlioq!
haha

Bazilah (^0^) said...

kak nita : sedaaapppp, mehla dtg n9 kak :)

wani :terlioqqq dah ka? hahaha. mai n9 meh :)

maszmadi said...

salam kenal,

sedapnye durian..... nak jugak!!!

mamyharraz said...

salam kenal :)

bestnya durian kampung!

Bazilah (^0^) said...

maszmadi : salam kenal :) nak? meh meh, byk ni huhu

mamyharraz : salam kenal :) aah best sngaaaat n sedap !

shaFazie said...

sedapnye...
baru je lepas mkn durian minggu lepas hehe :)

Bazilah (^0^) said...

shafazie : durian mmg best kan :)

 

Template by BloggerCandy.com