Monday, September 10, 2012

Sakit Belakang Yang Terlampau



Dulu saya penah cerita pasal sakit belakang dekat entry ni kan. Tapi kali ni punya sakit belakang adalah lagi lagi lagi teruk dari yg sebelum ni T___T

Saya bukan mengeluh, saya redha dengan semua sakit ni tapi yelah kita manusia biasa bukan nye robot  yang x boleh rasa sakit..Hanya ALLAH yg tahu betapa sakitnya belakang nih..

*masuk surau nangis sorg2 tahan sakit*




3 comments:

eMMe said...

Salam Baz, mmg rasa nak nangis, akak tak leh baring telentang, kalo nak terlentang gak, kene lapik dengan bantal kecil, coz, sakit belakang bile kite gerak nak bangun ke nak kalih ke.. adui.. tuhan je yg tahu... so, kene ngereng, ngereng pun tak leh ngereng je, akak badan dah expired, so, cepat lenguh, dugaan mengandung, redha je dgn hati yg terbuka..terima saja lah kesakitan itu selagi kite dpt menahannya... InsyaAllah Baz, kite haru kuat hadapinya...

adyna said...

hati2 tau kalu tak larat rest..maybe perut dah membesar dia akan jadi tekanan...

;)

IntaNBerliaN said...

ntah2 baby nak kuar awai kot... ada jugak org sakit belakang sebagai tanda nak bersalin.. tp xtaulah kan

 

Template by BloggerCandy.com